یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سرویس بهداشتی کانتینری ۱۰ چشمه

راهنمای جامع خرید و فروش کانکس در شیراز

سرویس بهداشتی کانتینری ۱۰ چشمه

۲,۲۸۴ بازديد


سرویس بهداشتی کانتینری از خانواده کانتینرهای تغییر کاربری یا واحدهای بهداشتی پیش ساخته (Prefabricated Sanitary Units) و زیرمجموعه ای از کانکس های سرویس بهداشتی محسوب می‌شوند. امروزه نیاز به این محصولات، با توجه به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی مردم، تقریباً در هر مکانی که افراد حضور دارند، احساس می شود. کانکس های سرویس بهداشتی را در زبان فارسی با نام های کانکس دستشویی (پیش ساخته) و یا کانکس توالت (پیش ساخته) نیز می شناسند. خانواده کانکس های بهداشتی عموماً شامل واحدهای دستشویی (یا توالت) پیش ساخته، روشویی (داخل یا خارج از واحدها)، دوش و حمام (به صورت واحدهای مجزا یا غیرمجزا) ، رختکن و … می باشند.

کانتینر-سرویس-بهداشتی_10-چشمه_II

کانتینر سرویس بهداشتی ۱۰ چشمه (ساخت شرکت ایران کانتین)

در تصویر، یک نمونه از کانتینرهای تغییر کاربری یافته (کانتینر سرویس بهداشتی) با ۱۰ چشمه دستشویی و ۲ واحد به عنوان «انباری و موتورخانه» و «اتاق شستشوی لوازم» ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می نمایید که درب ۱۱ واحد در یک ساید کانتینر ۴۰ فوت (۱۰ چشمه توالت و یک واحد اتاق شستشوی لوازم) و ۱ واحد دیگر نیز در ساید مقابل کانتینر ۴۰ فوت قرار دارد. در این گونه از ساختمان‌های پیش ساخته، درب ورودی هر واحد مستقیماً به داخل واحد بهداشتی راه دارد. روشنایی داخلی هر واحد به طور مجزا تعبیه شده و همچنین برای روشنایی خارجی سرویس بهداشتی، از چراغ‌های تونلی استفاده شده است.

ارتباط با کارشناسان فروش ایران کانتین

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های  ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۷۰+ | ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۶۰+ | ۹۸۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰+ | ۹۸۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹+ تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ  با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد